مدرسۀ نویسندگی خلاق ایدۀ داستان

اخبار دوره ها و نشست های اصلی و آزاد، نام نویسی آنی، ارسال نوشته های هنرجویان و مطالب مرتبط با مدرسه

اخبار دوره ها

 

 

 

نام‌نویسی و پذیرش پاییزه دانشکده هنر نویسندگی خلاق، با شرایطی طلایی آغاز شد...
(سه‌ماهه یازدهم | سطح پایه تا حرفه ای | تک ثبت‌نام)

 

 

سیمای کلی:

1. بیش از 30 جلسه تمرین، تدریس و تحکیم آموخته‌
2. هفته‌ای ۲ تا ۴ کارگاه آموزشیِ آنلاین و صوتی
 3. بیش از ۸ کارگاه تخصصی مشق داستان + نقد
 4. هفته‌ای ۳ جلسه + جمعه‌های رفع اشکال
 5. برنامه‌ریزی شخصی + پشتیبانی هفتگی‌
 6. هدیه تلاش فردی و گروهی در پایان ترم
 7. جوی صمیمی و ارتباطی مستقیم با آموزگار
 8. تخفیف‌های اختصاصی و ۱۰۰۱ برنامه استثنایی

 

 

دانشجویان می‌گویند:

دانشجویان در چهار ویدیو، نظرشان را در مورد دوره و کم و کیف آن بیان کرده اند و راهنمای بسیار خوبی برای شما خواهد بود؛ لطفاً قبل از تصمیمی آن ها را ببینید.

از طریق نوار ابزار سایت، می توانید معرفی استاد را هم ببینید و با شناخت بهتری قدم بردارید. تمامی علاقه مندان جدی و هدفمند، پس از ثبت نام اولیه، می توانند با آموزگار گفتگوی تلفنی یا آنلاین داشته و در صورت تایید آموزگار و ابراز تمایل هنرجو، مصاحبه تخصصی ورودی را نیز داشته باشند.

 

 

هزینۀ پرورش و سرمایه گذاری روی هزار امروز و فردایتان : 1.499.000 تومان

شهریۀ کامل این دورۀ سه ماهه با خدمات آموزشیِ خاصی نظیر: فرصت برنامه ریزی شخصی، رصد عملکرد، 15 روز دورۀ مکمل میانی و... مبلغ 1.499.000 تومان است و برای 5 ثبت نام اول، تخفیف طلایی و یک هدیۀ ثبت نام در نظر گرفته ایم؛ شرایط اقساطی هم پیش بینی شده و در مرحلۀ پرداخت به طور کامل بیان خواهد شد. نگران نباشید، شرایط پرداخت آسان است.

ممکن است پس از قطعیت ثبت نام و در خلال مصاحبۀ تخصصی، تخفیفی مجزا به برخی عزیزان بورسیه ای تقدیم و از استعداد آن ها با شرایطی حمایت شود. از دورۀ دوم، تخفیف همراهی برای تمامی دانشجویان جدید فعال خواهد شد؛ این میزان شهریه، تا پایان سطح اول، بی تغییر خواهد ماند. همواره سعی کرده ایم با تقدیم تخفیف های همراهی و تشویقی های پایانی، قدری رنج پرداخت را از دوش پر مهرتان کم کنیم؛ پس استرس شهریه را نداشته باشید و در همین ابتدا، ته دل خودتان را همان اول خالی نکنید، ما همیشه هوای شاگردان مستعد و خوش اعتماد جدید و قدیم خودمان را داریم و در این سال ها، آن را اثبات کرده ایم...

 

 

تخفیف‌هارو از دست نده...!!

تخفیف و هدیه دوره و ثبت نام طبق فراخوان پذیرش (ارسالی در کانال ایده داستان)

(ظرفیت مطلوب دوره جدید، در حدود 5 تا 7 نفر است و ممکن است هر لحظه فرصت نام نویسی را برای حفظ کیفیت پایان دهیم.)

 

 

ثبت‌نام اولیه، رزرو گفتگو یا مصاحبۀ نهایی با آموزگار و کسب اطلاعات بیشتر
 (ثبت‌نام و رزرو مصاحبه)  Supervisor_ideh@
(واحد پشتیبانی و پاسخگویی به پرسش ها/ از ۱7 تا 21)  

لطفاً برای نام‌نویسی‌وحضوری موفق، بنر را کامل بخوانید و پیامی حاوی نام و نام خانوادگی، سن، معرفی کوتاه و شماره‌ای در دسترس ارسال کنید تا در اولویت پاسخگویی و استفاده از تخفیف های طلایی باشید؛ موفقیت در مصاحبه تلفنی یا آنلاین با آموزگار، لازمۀ حضور و قطعیت ثبت‌نام خواهدبود.

 

 

قواعد پذیرش و شرایط دوره:

۱. دانشجویان موظفند در تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های اصلی، حضوری کامل و متعهدانه داشته باشند.

۲. رعایت اخلاق و رفتار حرفه‌ای‌، جزء ملاک‌های مهم پذیرش و ماندگاری خواهد بود.

۳. سن ورود به دانشکده، ۱۷ تا ۹۹ سال است؛ با این‌حال ممکن است دانشجویان مستعد زیر ۱۷ سال نیز پذیرش شوند.

۴. دانشکده، مصاحبه ورودی (تلفنی یا تصویری) خواهد داشت و موفقیت در آن، ملاک قطعیت حضور است.

۵. دانشجویان مستعد، هر دوره از تخفیف‌های همراهی و حمایت‌های بورسیه‌ای برخوردار می‌شوند.

۶. تمامی دانشجویان جدید، از برنامه پیشرفتی اختصاصی و گروهی بهره‌مند خواهند شد و ملاک تمدید آن، انجام با نظم و تعهد آن ها خواهد بود. شرایط انجام کیفی آن، در اولین جلسه بازگو خواهد شد.

۷. این دانشکده، با متد آموزشی ابداعی و اختصاصی خود فعالیت می‌کند و ثبت‌نام، به منزله پذیرش تمامی قواعد آموزشی، هنری، اخلاقی و حقوقی آن است.

۸. دانشجویان در پایان هر دوره و سطح، بسته به کیفیت فعالیت، گواهی حضور دریافت می‌کنند.

۹. صرفاً یک دوره حضور، هیچ دانشی به شما اضافه نمی‌کند و حضور پیوسته طبق برنامه بلند مدت دانشکده، ملاک پذیرش است.

۱۰. محتوای تمرینی و آموزشی، به صورت کامل در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و فرصت رفع اشکال مطلوب نیز پیش‌بینی شده است.

۱۱. دانشجویان، از خدمات پشتیبانی اختصاصی تا پایان دوره بهره‌مند می‌شوند و در بیشتر ساعات، به صورت مستقیم به آموزگار و مدیر تمرین‌ها دسترسی خواهند داشت.

۱۲. تدریس‌های آموزشی، به سه شکل مختلف بوده تا تمامی نیازهای یک دانشجو را تامین و با خاطری جمع، به یادگیری تشویق کند.

۱۳. برنامه‌های تشویقی و محرک خوبی پیش‌بینی شده و در خلال دوره با صلاحدید اجرا خواهند شد؛ به دانشجویان مستعد، خوش‌تلاش و متعهد و صبور در پایان دوره، هدیۀ تلاش و یادبودی خاطره‌انگیز تقدیم می‌شود.

۱۴. طول دوره، دو ماه کامل و پر برنامه + ۱۵ روز استراحت یا کارگاه مکمل بوده و در طول هفته، 3 تا 4 جلسه خواهید داشت.

۱۵. دوره، در روزهای زوج یا فرد و در ساعت مشخصی برگزار می‌شود و شرایط را برای حضور کیفیِ بانوان خانه دار، شاغل، دانشجویان و حتی دانش آموزان (سهمیۀ طلایی) به خوبی فراهم می کند؛ در صورت نیاز، کلاسی جبرانی نیز برای برخی دانشجویان پیش بینی خواهد شد.

۱۶. با توجه به ارسال پیام برخی عزیزانِ بی میل که جز به قصد سرگرمی پیام نمی دهند و فرصت را برای جذب مخاطبان هدف کور می کنند؛ ممکن است مبلغ 10.000 تومان به عنوان « وجه جدیت، حفظ ظرفیت و تخفیف » به صورت موقت اخذ و پس از موفقیت در مصاحبه، از شهریۀ اصلی کسر یا در صورت مطابق نبودن با معیارهای اصلی پذیرش، با احترام به علاقه مند بازگردانده خواهد شد.


ارزش این دوره، زمانی برایتان آشکار خواهد شد که جزئی از آن باشید؛ ما همواره هوای شما، عشق نوشتن و اعتمادتان را داریم و همیشه برای پرورش خوب و عمیق شما تلاش می کنیم؛ اگر برای یادگیری و این تصمیم جسورانه آماده اید، همین الان کار را تمام کنید. شاید امروز، همان روزی است که همیشه منتظرش بودید و شک نکنید که روزی به تصمیم خودتان احسنت خواهید گفت...

در این وبلاگ، اخبار کلی، دوره های اصلی و آزاد، خط نوشته های هنرجویان پرتلاش و سایر مطالب مرتبط با مدرسۀ خلاق ایدۀ داستان درج و ارسال می شود؛ امکان ثبت نام زودهنگام از طریق شناسۀ تلگرامی، گفتگوی آنلاین و شماره تماس وجود دارد.
دورۀ اصلی مدرسه، با مصاحبه و فرصت استعدادیابی نوشتاری انجام خواهد شد و کم و کیف آن از طریق روابط عمومی و پس از قطعیت ثبت نام، به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.
زیرنظر: امیر نمازی | آموزگار نویسندگی خلاق و تکنیکی (وبلاگ معلم اول) (پیج اینستاگرام) (کانال ایدۀ داستان) تمامی حقوق برای مدرسۀ نویسندگی خلاق ایدۀ داستان محفوظ است